Interviu cu Ana Ularu

Bună Ana, îți mulțumesc pentru că ți-ai făcut timp pentru acest interviu, mai ales după un spectacol atât de lung. Vreau să te-ntreb ceva: am văzut pe afișul reprezentației PolitikON același nume de familie ca și-al tău – acolo la scenografie, este chiar mama ta?

La PolitikON e mama, da – ea a făcut costumele și decorurile.

Apropos de piesa de azi, m-a rugat o spectatoare venită din Timișoara (prietenă cu Iuliana Vâlsan) să te-ntreb ceva: de ce lipseau florile de pe tavan?

ana1

Am înțeles că la teatrul de aici nu era un motor care trebuia să coboare un planșeu uriaș de metal, pe care erau prinși macii. Și eu am suferit foarte tare pentru asta, fiindcă imaginea cu macii era absolut superbă și ce a conceput Iuliana cu domnul Șerban e absolut spectaculos, e cerul pe jos și macii…

La început, până la disoluția totală a lumii personajului meu, lumea e cu susul în jos: macii cresc din tavan și cerul e pe podea. Dar pentru că sceno-tehnica nu ne-a ajutat…

Noi (Teatrul Bulandra, n.n.) mai jucăm un spectacol de-al domnului Andrei Șerban care se numește Carousel la care suntem dependenți de o turnantă, de exemplu; adică tot timpul când faci chestii mai speciale ca sceno-tehnică se întâmplă ca acestea să te limiteze în turnee: dacă n-ai o turnantă, dacă n-ai nu știu ce motor… dar noi sperăm că spectacolul a ținut și fără…

Citiți continuarea interviului de pe blog, pe site-ul teatru.info

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s