De vorbă cu Manuela Ciucur

Pe doamna Manuela Ciucur am văzut-o pe scenă în toamna anului trecut la Arad, în piesa Omul cel bun din Seciuan în regia lui Andrei Șerban în care joacă două roluri diametral opuse: unul din Zei și bârfitoarea D-nă Shin.

i2I-am solicitat un interviu, a avut bunăvoința să accepte și l-am programat luna următoare, când Teatrul Bulandra urma să vină cu aceeași piesă la Cluj, în cadrul festivalului Interferențe.

Interviul cu Manuela Ciucur a început cu mine cramponându-mă de macii din cauza cărora nici n-am mai fost a doua oară la piesă – am asistat însă la repetiții, care mi-au plăcut mai mult, fiind o versiune prescurtată a ei.

Da, și să nu duci spectacolul din cauză că nu ai posibilitățile tehnice… cred că scenografii ar trebui să gândească niște soluții mai ușoare, de turneu, ceva în genul unui voal pictat, ceva pe care puteai să agăți macii pe niște sfori, adică sigur erau și alte soluții… din păcate, nu-mi dau seama de ce, ăsta e rezultatul. Pe de altă parte, eu mă bucur că am venit și aici, și la Arad cu piesa, pentru că decorul sigur că era un plus, dar oamenii trebuie mai degrabă să vadă piesa, fiindcă totuși este vorba de Andrei Șerban, un creator, un spectacol…

manu1Nu mă așteptam să rămân la repetiții, așa că în momentul în care m-am trezit în sala aproape goală m-am uitat mirat în jur, descoperindu-i pe cei doi asistenți ai lui Andrei Șerban, regizorii Alexandru Gherman și Răsvana Cernat.

Așa că am întrebat-o pe Manuela Ciucur:

Unde trăiește regizorul Andrei Șerban, în USA?

Citiți continuarea interviului pe teatru.info.

Lasă un răspuns

